page_head_bg

Cumu avemu ridefinitu u nostru plywood?

Plywood Chinese.

Cheap ?

Povera qualità ?

Un pruduttu chì ùn pò micca esse fiducia?

Vi diciamu cumu avemu avè cambiatu chì.

nutizie 1

In risposta à a situazione cù u mercatu di Plywood, quì à BRIGHT MARK avemu cuminciatu à guardà tutta a nostra catena di fornitura, analizendu ogni tappa di u prucessu di produzzione per portà un pruduttu chì ùn solu risponde à l'aspettattivi, ma ancu sopra.

Cumu avemu ridefinitu u nostru plywood?

● Glue - Incontru cù i fabricatori chimichi avemu assicuratu chì capiscenu sanu u tipu di cola è a cumpusizioni, avemu assicuratu avà chì usemu solu a cola fenolica per a produzzione di EN636-2/3 (a cola di melamina ùn hè micca adatta per l'usu tuttu l'annu).Avemu mulini esclusivi in ​​Cina, è avemu specificatu à elli a cola utilizata deve esse da Dynea in Pechino.
● Core - U core di plywood hè vitale per ottene u pruduttu finitu, u nostru BRIGHT MARK Classic pò esse fattu solu cù impiallacciature core di qualità A / B.
● Faces - BRIGHT MARK hà assicuratu l'approvvigionamentu exclusivu di Red Grandis ™, avemu pussutu visità a piantazione, è specificà u diametru di i logs utilizati è u grossu minimu chì a vernice deve esse sbuchjata.
● Auditing - Infine, i nostri mulini esclusivi ricevenu auditu regularmente da u nostru persunale di cunfurmità, cuntrollanu i sistemi di qualità, a produzzione è u produttu, è ancu i fatturi etici suciali è ambientali.Ognunu di i nostri mulini averà bisognu à ghjunghje à un livellu minimu prima di ricumandemu.Travagliemu ancu solu cù Benchmark International nantu à u sviluppu di una accreditazione di terzu.

Semu orgogliosi di offre un Plywood Cinese veramente adattatu per u scopu.Unu induve pudemu assicurà chì ogni parte di a catena di supply hè stata valutata è valutata.

BRIGHT MARK Classic hà passatu i testi di ubligatoriu di terze parti è puri quandu hè statu pruvatu à CNAS è cuntinueghja à passà in casa testi di pretrattamentu realizati in situ à BRIGHT MARK, è ancu di campionamentu di produzzione ogni ghjornu in Cina.Finalmente u pruduttu hà una tracciabilità cumpleta, cù ogni pruduttu chì hà u so propiu codice unicu.U codice hè chjaramente indicatu nantu à ogni etichetta di bordu, l'imballu, a nota di consegna è a fattura.

Quandu si tratta di Plywood Chinese, a diferenza hè veramente

MARCA BRIGANTE


Tempu di Postu: Aug-08-2022