page_head_bg

Cosa hè MDF è vantaghji?

U pannelli di fibra di densità media (MDF) hè un pruduttu di legnu ingegneria fattu da scumpressà i residui di legnu duru o di legnu in fibri di legnu, spessu in un defibrillatore, cumminendu cù cera è un ligante di resina, è furmendu in pannelli cù l'applicazione di alta temperatura è pressione.U MDF hè generalmente più densu di u plywood.Hè custituitu di fibri separati, ma pò esse usatu cum'è materiale di custruzzione simili in l'applicazione à u plywood.Hè più forte è più densu di i pannelli di particelle.

MDF hà densità differente, di solitu da 650kg/m3-800kg/m3.Pò esse usatu per mobili, imballaggio, decorazione, etc.

Chì sò i vantaghji di MDF?

1. MDF hè assai duru è densu, perfettamente pianu, è estremamente resistente à a deformazione.Hè ancu relativamente prezzu.

2. Hè duie superfici super-liscia (fronte è daretu) chì furnisce un sustrato quasi perfettu per a pittura.

3. Perchè u MDF hè cumpostu di i prudutti di u legnu, pudete taglià, chjappà è perforà cù l'arnesi standard di u legnu.

4. Si dilata è cuntratte menu di legnu solidu.

5. I pezzi MDF ponu esse fissati cù una larga varietà di unghie o viti, cumpresi i viti di sacchetta.

6. MDF hè un sustrato eccellenti per u laminatu di lignu o di plastica.

Pò esse incollatu cù quasi ogni tipu di adesivu, cumprese a cola di carpinteria, a cola di custruzzione è a cola di poliuretano.

7. MDF pò esse machined, routed è furmatu per creà moldings decoru è pannelli porta elevata-senza fastidiosa lacrime-out o splintering.

8. MDF hè assai compatible cù legnu solidu.Per esempiu, pudete installà un pannellu MDF elevatu in un quadru di porta di l'armadiu tagliatu da legnu.

Avemu prupostu MDF pianu, HMR (High-Moisture Resistant) MDF, FR (resistente à u focu) MDF, è pudemu melamine MDF in diverse culori, cum'è culore biancu caldu, culore di grana di legnu, culori matte o lucidi, ecc. Più dettagli, per piacè. cuntattateci direttamente.


Tempu di Postu: Aug-30-2022